Administrativní systém pro správu e-learningových školení – LMS G7

Aplikace vyvinutá G U A R D 7, v.o.s, pro administraci a podporu e-learningových školení – LMS (Learning Management System).

Administrativní systém LMS G7

  • Administrace přidělování a řízení e-learningových školení pro jednotlivé uživatele..
  • Přehledná evidence uživatelů s barevným odlišením platných, propadlých a expirujících školení.
  • Karty uživatelů. Každý zaměstnanec má osobní účet.
  • Přidělení opakujících se školení a nastavení periody jejich opakování.
  • Přidělení jednorázových kurzů – seznámení s dokumentací, oznámení o legislativních a vnitrofiremních změnách apod.
  • Filtrace a generování sestav.
  • Automatické zasílání oznámení před ukončením platnosti školení 3 upomínky v pravidelných intervalech, první je zaslána 30 dní před expirací školení. Oznámení obsahuje hypertextový odkaz pro přímý vstup do školení.
  • Opakované zasílání upomínek pokud školení propadne.
  • Zasílání oznámení uživatelům (organizační, informační apod.).
  • Správa certifikátů.

Jak získat administrativní systém LMS G7

Je zdarma, poskytneme vám ho k zakoupeným e-learningovým školením Kontaktujte nás přímo nebo použijte kontaktní formulář – KONTAKT Oproti cenám v e-shopu vám při větším objemu poskytneme zvýhodnění u jednotlivých školení až 75%!

Zašleme vám k podpisu návrh příkazní smlouvy o poskytování e-learningu (nebo objednávku) a smlouvy o poskytování osobních údajů.