ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE – KOORDINÁTOR BOZP A PO
PRACOVNÍ ČINNOST
- Administrativní a odborné práce v oblasti BOZP a požární ochrany.
- Účast na vývoji e-learningu a software.
- Komunikace s klienty (online i osobní).
- Organizace a koordinace prací.
PRACOVNÍ DOBA
- Hlavní pracovní poměr, možný home office, pružná pracovní doba, zkrácený úvazek nebo dohoda o pracovní činnosti. Obvyklá pracovní doba 7:00-15:30.
NÁSTUP PRÁCE
Ihned.
MÍSTO PRÁCE
Pardubice.
NABÍZÍME
- Nástupní plat 25 000 Kč, po zaučení výrazné navýšení.
- Finanční ohodnocení s motivačními bonusy a prémiemi.
- Příspěvek na penzijní/životní pojištění.
- Zajímavou a pestrou náplň práce.
- Dobrý pracovní kolektiv.
- Home office.
- Sick days.
- Možnost odborného růstu – připravíme vás na zkoušky z odborné způsobilosti v požární ochraně a bezpečnosti práce a zaplatíme je.
- Účast na zajímavých projektech.
PŘEDSTAVUJEME SI
- SŠ/VŠ vzdělání.
- Zájem o osobní i profesní vývoj.
- Spolehlivost a pečlivost.
- Dobrou znalost práce na PC.
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
V PŘÍPADĚ ZÁJMU
Zašlete vaše CV na adresu: guard7@guard7.cz nebo kontaktujte: Iveta Formánková, e-mail: iveta.formankova@guard7.cz, mobil: +420 734 834 070