Outsourcing BOZP a PO

31 let na trhu!

Komplexní dodavatelské zajištění BOZP a PO Vaší firmy. Garantujeme 100% plnění všech požadavků právních předpisů České republiky a implementaci legislativních i vnitřních změn.

Zajistíme průběžnou péči o bezpečnost práce, požární ochranu a technická zařízení ve vaší organizaci. Převezmeme agendu BOZP a PO a výkon funkce osob odborně způsobilých v prevenci rizik i požární ochraně.

Přejímáme plnou odpovědnost za veškeré provedené práce a služby. Naše činnost je kryta pojištěním do 6.000.000,- Kč.

Kontaktujte nás! Těšíme se na Váš telefon nebo e-mail.


Rozsah outsourcingu BOZP a PO

Všechny položky jsou zahrnuty v základní ceně. Nejsou účtovány žádné vícenáklady.

  1. Audit BOZP a PO.
  2. Návrh a zavedení systému BOZP a PO.
  3. Kontrolní dohlídky bezpečnostních techniků na pracovištích 1-12 x ročně.
  4. Roční prověrka BOZP a PO na všech pracovištích.
  5. Zpracování bezpečnostních analýz včetně jejich aktualizace:
    – Identifikace a zhodnocení rizik.
    – Kategorizace prací.
    – Začlenění činností do kategorie podle požárního nebezpečí.
  6. Zpracování kompletní dokumentace BOZP a PO a její aktualizace.
  7. Výkon osoby odborně způsobilé v prevenci rizik podle § 9 Zákona č. 309/2006 Sb., zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
  8. Výkon osoby odborně způsobilé v požární ochraně podle § 11 Zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně.
  9. Prezenční periodická i mimořádná školení zaměstnanců.
  10. Řízený e-learning včetně administrativního rozhraní LMS upravený podle konkrétních podmínek:
    – Školení PO pro zaměstnance.
    – Školení PO pro vedoucí zaměstnance.
    – Školení BOZP pro zaměstnance.
    – Školení BOZP pro vedoucí zaměstnance.
    – Školení řidičů referentských vozidel atd…..
  11. Informační a komunikační portál GUARDIAN.
  12. Odborná příprava preventistů PO.
  13. Odborná příprava členů preventivních požárních hlídek.
  14. Zpracování a vedení registru neshod.
  15. Zpracování a vedení registru lhůt a termínů.
  16. Telefonická a e-mailová hot line.
  17. Záznamové knihy pro BOZP a PO.
  18. Vyšetřování a likvidace pracovních úrazů (v rozsahu kontrolních dohlídek).
  19. Asistence při kontrolách státního odborného dozoru (v rozsahu kontrolních dohlídek).
  20. Zajištění materiálu pro BOZP a PO.
  21. Zajištění (zprostředkování) kontrol a revizí technických a vyhrazených technických zařízení.

Průběh prací – outsourcing BOZP a PO

Každému klientu je přidělen koordinátor, který řídí potřebné práce a služby, komunikuje se zúčastněnými stranami (zástupci klienta, jeho zaměstnanci, bezpečnostní technici, orgány státního odborného dozoru, odbory atd.) Zavedení systému BOZP a PO má tyto fáze:

  • Klient zpřístupní podklady BOZP a PO (pokud jsou zpracované) – dokumentace BOZP a PO, požárně bezpečnostní řešení, kategorizace prací, identifikace a zhodnocení rizik, protokoly o kontrolách státního odborného dozoru, provozní dokumentace technických zařízení, měření faktorů pracovního prostředí, atd.
  • Provedení auditu BOZP a PO tj systémového auditu a komplexní kontroly pracovišť.
  • Vyhodnocení a zpracování zprávy z auditu včetně návrhu opatření.
  • Projednání zprávy z auditu s klientem a návrh systému řízení BOZP a PO. To je klíčový bod celé spolupráce, který vyhodnotí minulé období a nastaví konkrétní cíle pro období budoucí.
  • Stanovení harmonogramu prací k odstranění zjištěných neshod a zlepšení výkonnosti systému.
  • Zavedení portálu GUARDIAN a naplnění jeho databází – registru neshod, registru lhůt, technických zařízení, personální….
  • Zavedení e-learningu – úprava kurzů podle konkrétních podmínek klienta, zpřístupnění a naplnění administrativního prostředí pro řízení e-learningu – LMS.
  • Zpracování nebo aktualizace dokumentace.
  • Odstranění neshod na pracovištích.
  • Průběžné monitorování BOZP a PO a měření výkonnosti systému.
  • Zavedení a ověření účinnosti opatření při legislativních nebo vnitrofiremních změnách (organizační, technické, technologické, personální)
  • Provádění vzdělávání a školení v BOZP a PO
  • Zajišťování periodických činností – prověrky BOZP, kontroly pracovišť, prověřování dodavatelů, zajišťování revizí, kontrol, zkoušek a prohlídek technických zařízení atd.
  • Poradenství a asistence.
  • Komunikace s orgány státního odborného dozoru.
  • Šetření a likvidace pracovních úrazů.
  • atd…