31 let na trhu!
Komplexní dodavatelské zajištění BOZP a PO Vaší firmy. Garantujeme 100% plnění všech požadavků právních předpisů České republiky a implementaci legislativních i vnitřních změn.
Zajistíme průběžnou péči o bezpečnost práce, požární ochranu a technická zařízení ve vaší organizaci. Převezmeme agendu BOZP a PO a výkon funkce osob odborně způsobilých v prevenci rizik i požární ochraně.
Přejímáme plnou odpovědnost za veškeré provedené práce a služby. Naše činnost je kryta pojištěním do 6.000.000,- Kč.
Kontaktujte nás! Těšíme se na Váš telefon nebo e-mail.
Rozsah outsourcingu BOZP a PO
Všechny položky jsou zahrnuty v základní ceně. Nejsou účtovány žádné vícenáklady.
- Audit BOZP a PO.
- Návrh a zavedení systému BOZP a PO.
- Kontrolní dohlídky bezpečnostních techniků na pracovištích 1-12 x ročně.
- Roční prověrka BOZP a PO na všech pracovištích.
- Zpracování bezpečnostních analýz včetně jejich aktualizace:
– Identifikace a zhodnocení rizik.
– Kategorizace prací.
– Začlenění činností do kategorie podle požárního nebezpečí. - Zpracování kompletní dokumentace BOZP a PO a její aktualizace.
- Výkon osoby odborně způsobilé v prevenci rizik podle § 9 Zákona č. 309/2006 Sb., zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
- Výkon osoby odborně způsobilé v požární ochraně podle § 11 Zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně.
- Prezenční periodická i mimořádná školení zaměstnanců.
- Řízený e-learning včetně administrativního rozhraní LMS upravený podle konkrétních podmínek:
– Školení PO pro zaměstnance.
– Školení PO pro vedoucí zaměstnance.
– Školení BOZP pro zaměstnance.
– Školení BOZP pro vedoucí zaměstnance.
– Školení řidičů referentských vozidel atd….. - Informační a komunikační portál GUARDIAN.
- Odborná příprava preventistů PO.
- Odborná příprava členů preventivních požárních hlídek.
- Zpracování a vedení registru neshod.
- Zpracování a vedení registru lhůt a termínů.
- Telefonická a e-mailová hot line.
- Záznamové knihy pro BOZP a PO.
- Vyšetřování a likvidace pracovních úrazů (v rozsahu kontrolních dohlídek).
- Asistence při kontrolách státního odborného dozoru (v rozsahu kontrolních dohlídek).
- Zajištění materiálu pro BOZP a PO.
- Zajištění (zprostředkování) kontrol a revizí technických a vyhrazených technických zařízení.
Průběh prací – outsourcing BOZP a PO
Každému klientu je přidělen koordinátor, který řídí potřebné práce a služby, komunikuje se zúčastněnými stranami (zástupci klienta, jeho zaměstnanci, bezpečnostní technici, orgány státního odborného dozoru, odbory atd.) Zavedení systému BOZP a PO má tyto fáze:
- Klient zpřístupní podklady BOZP a PO (pokud jsou zpracované) – dokumentace BOZP a PO, požárně bezpečnostní řešení, kategorizace prací, identifikace a zhodnocení rizik, protokoly o kontrolách státního odborného dozoru, provozní dokumentace technických zařízení, měření faktorů pracovního prostředí, atd.
- Provedení auditu BOZP a PO tj systémového auditu a komplexní kontroly pracovišť.
- Vyhodnocení a zpracování zprávy z auditu včetně návrhu opatření.
- Projednání zprávy z auditu s klientem a návrh systému řízení BOZP a PO. To je klíčový bod celé spolupráce, který vyhodnotí minulé období a nastaví konkrétní cíle pro období budoucí.
- Stanovení harmonogramu prací k odstranění zjištěných neshod a zlepšení výkonnosti systému.
- Zavedení portálu GUARDIAN a naplnění jeho databází – registru neshod, registru lhůt, technických zařízení, personální….
- Zavedení e-learningu – úprava kurzů podle konkrétních podmínek klienta, zpřístupnění a naplnění administrativního prostředí pro řízení e-learningu – LMS.
- Zpracování nebo aktualizace dokumentace.
- Odstranění neshod na pracovištích.
- Průběžné monitorování BOZP a PO a měření výkonnosti systému.
- Zavedení a ověření účinnosti opatření při legislativních nebo vnitrofiremních změnách (organizační, technické, technologické, personální)
- Provádění vzdělávání a školení v BOZP a PO
- Zajišťování periodických činností – prověrky BOZP, kontroly pracovišť, prověřování dodavatelů, zajišťování revizí, kontrol, zkoušek a prohlídek technických zařízení atd.
- Poradenství a asistence.
- Komunikace s orgány státního odborného dozoru.
- Šetření a likvidace pracovních úrazů.
- atd…